Дошка оголошення


Порядок поділу майна подружжя при розлученні. Консультує Міністр юстиції України Павло Петренко

опубліковано 12 лист. 2018 р., 23:24 Секретар сільради



Павле Дмитровичу, доброго вам дня! Ми з дружиною прожили разом 12 років, маємо спільну дитину. Однак, так сталося, що вирішили далі жити окремо. В принципі претензій одне до одного у нас немає, і ми готові розійтися без скандалів. Скажіть будь ласка, чи можемо ми самі розділити майно без звернення до суду? І чи впливає на розділ те, з ким живуть діти? Дякую вам за відповідь.

Микола Троць

Чи може колишнє подружжя самостійно розділити майно?
Звичайно, може. Для цього слід укласти відповідний договір, який треба нотаріально посвідчити. Більше того, практика свідчить: досягнення домовленості між дружиною і чоловіком щодо користування майном є найкращим варіантом, який економить час та зберігає нерви колишніх членів подружжя. 

Що робити, якщо члени подружжя не знайшли спільної мови?
Якщо дружина та чоловік не домовилися про порядок поділу майна, в такому разі спір може бути вирішений судом. 
За загальним правилом, частки майна дружини та чоловіка у разі поділу є рівними. Однак, це правило не є аксіомою. При вирішенні спору про поділ майна суд може відступити від засади рівності часток подружжя за обставин, які мають істотне значення. 
Наприклад, якщо один з подружжя не дбав про матеріальне забезпечення сім'ї, ухилявся від участі в утриманні дітей, приховував заробітки й статки, знищив чи пошкодив спільне майно, суд може збільшити розмір частки на користь другого члена подружжя.

Чи впливає на поділ майна те, з ким житимуть діти?
Судова практика свідчить про те, що частка майна дружини або чоловіка може бути збільшена, якщо з ними проживають діти до досягнення повноліття й навіть дорослі, якщо вони є непрацездатними.
Однак, у цьому випадку розмір аліментів, які одержує той з батьків, з ким проживають діти, має бути визнаним недостатнім для забезпечення фізичного чи духовного розвитку дитини, або її лікування.
Також варто враховувати новації законодавства, внесені в рамках ініціативи #ЧужихДітейНеБуває, відповідно до яких діти мають право на майно, що є у спільній сумісній власності батьків і дітей.
Якщо виділ на користь дітей майна неможливий, вони мають право на одержання від інших співвласників грошової або іншої матеріальної компенсації вартості його частки. 

Де можна отримати більш детальну інформацію?
Щоб отримати більше детальну інформацію, консультацію щодо вашого конкретного випадку чи пораду щодо оформлення необхідних документів звертайтеся до нашої системи безоплатної правової допомоги.
Дізнатись, де розташований найближчий до вас центр або бюро надання безоплатної правової допомоги, можна за телефоном контакт-центру системи БПД 0 (800) 213-103 цілодобово та безкоштовно в межах України.

Про скликання ІІ пленарного засідання ХХХІ сесії

опубліковано 12 лист. 2018 р., 23:11 Секретар сільради   [ оновлено 12 лист. 2018 р., 23:13 ]

15 листопада 2018 року о 18.00 в приміщенні Пухівської сільської ради відбудеться друге пленарне засідання XХХІ сесії VII скликання
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

Про надання одноразової матеріальної допомоги жителям села Пухівка.

Доповідає: голова комісії з питань планування бюджету, фінансів і цін, реформування економіки, підтримки підприємництва, середнього та малого бізнесу Покидько Л.І.

 2. Про виконання рішень судів.

Доповідає: секретар сільської ради Писаренко А.Г.

 

3. Про внесення змін до рішення про місцеві податки і збори на 2019 рік

Доповідає: голова комісії з питань планування бюджету, фінансів і цін, реформування економіки, підтримки підприємництва, середнього та малого бізнесу Покидько Л.І.

 

4. Про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність.

Доповідає: секретар комісії з питань агропромислового комплексу, земельних ресурсів, соціального розвитку села та екології Климась М.І.

5. Різне



Про скликання ХХХІ сесії VII скликання

опубліковано 25 жовт. 2018 р., 01:25 Секретар сільради

02 листопада 2018 року о 18.00 в приміщенні Пухівської сільської ради відбудеться засідання XХХІ сесії VII скликання
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Звіт про виконання бюджету за 9 місяців 2018 року.

Доповідає: головний бухгалтер сільської ради Шкавера Л.Д.

 2. Про зміни до бюджету на 2018 рік.

            Доповідає: головний бухгалтер сільської ради Шкавера Л.Д.

 3. Про надання одноразової матеріальної допомоги жителям села Пухівка.

Доповідає: голова комісії з питань планування бюджету, фінансів і цін, реформування економіки, підтримки підприємництва, середнього та малого бізнесу Покидько Л.І.

 4. Про розгляд подання Броварської місцевої прокуратури.

           Доповідає: секретар сільської ради  А.Г. Писаренко

 5.Про виконання рішень судів.

Доповідає: секретар сільської ради Писаренко А.Г.

 6. Про внесення змін до рішення про місцеві податки і збори на 2019 рік

Доповідає: секретар сільської ради Писаренко А.Г.

 7. Про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність.

Доповідає: секретар комісії з питань агропромислового комплексу, земельних ресурсів, соціального розвитку села та екології Климась М.І.

8. Різне

 

Навіщо українським селянам уповноважена особа органу юстиції?

опубліковано 15 жовт. 2018 р., 22:29 Секретар сільради

Навіщо українським селянам уповноважена особа органу юстиції?

1 жовтня у парламенті було зареєстровано ініційований Мін’юстом законопроект  № 9140 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо створення передумов для захисту економічних та спадкових прав громадян в сільській місцевості». Буквально відразу цей документ став предметом активних дискусій і, понад те – не менш активних маніпуляцій з боку його критиків. Щоб зрозуміти причини такого резонансу, варто з’ясувати кілька основних моментів.

Для чого потрібен законопроект № 9140?

Сьогодні в Україні склалася несправедлива ситуація, за якої мільйони громадян, насамперед віддалених сільських місцевостей, позбавлені можливості отримувати елементарні реєстраційні послуги за місцем проживання. Конкретно, мова йде про 13 мільйонів українців, які мешкають у 29 000 населених пунктів і банально не можуть оформити спадщину чи заповіт. Чому? По-перше, тому що зараз в країні налічується 122 райони, де немає ніяких нотаріусів, а із 1161 вакансії на відповідні посади майже третина – 311 вакансій – взагалі є незаповненими. По-друге, незважаючи на те, що в ході децентралізації влади значна частина повноважень у сфері реєстрації відходить органам місцевого самоврядування, сільські нотаріуси так і не запрацювали. Слід визнати, що наразі в силу дефіциту кваліфікованих юристів, громади здебільшого не в змозі самостійно організувати надання послуг у сфері юстиції на належному рівні.  Звісно, в багатьох районах, які не мають державних нотаріусів, альтернативою можуть бути приватні, якби, по-третє, вартість їхніх послуг у кілька, а інколи й у багато разів не перевищувала розцінки колег, які працюють на державу.

Щоб аргументи не здавалися абстрактними, а проблема – штучною, наведу конкретний приклад. В одному з районів Київської області, де проживає 30 000 осіб, протягом 4-х років нотаріуси не виявляють бажання займати вакантні місця. Як наслідок, селянам з району доводиться долати від 50 до кількох сотень кілометрів для отримання нотаріальної послуги. Звернення до приватного нотаріуса, наприклад для оформлення спадщини, часто коштує більше, аніж вартість самого успадкованого майна на селі, і такі випадки сьогодні далеко не поодинокі. Водночас обслуговування громадян лягає на плечі державного нотаріуса із сусіднього району, який, певна річ, не справляється з навантаженням.

Очевидно, що проблему не вирішити будь-якими консультативними заходами, виїзними прийомами чи разовими інформаційними кампаніями. Нам необхідне системне рішення, яке полягає у запровадженні інституційного механізму на законодавчому рівні.

Що передбачає законопроект №9140?

Таким рішенням є введення посади уповноваженої особи органу юстиції, яка забезпечуватиме сільське населення необхідними реєстраційними послугами. Зокрема, до повноважень такого посадовця належатиме: оформлення спадщини та дарування, оформлення заповіту та договору довічного утримання, посвідчення копій документів, а також видача свідоцтв про народження і смерть. При цьому будь-які дії з реєстрації бізнесу, купівлі-продажу чи оформлення корпоративних прав не входять до компетенції уповноваженої особи, а це значить, що найбільш корупціогенні сфери повністю виведені за межі її функціоналу. Завдання уповноваженого – забезпечення доступу громадян до найбільш затребуваних послуг, а не контроль над прибутковими реєстраційними сервісами.

Важливо, що згадана посадова особа вчинятиме реєстраційні дії лише в межах конкретного району (села, селища та селища міського типу), тобто передбачається територіальна прив’язка її діяльності, що унеможливить зловживання, які раніше могли вчинювати реєстратори, наприклад, вносячи до Реєстру зміни про власника підприємства з будь-якого регіону країни. З вересня цього року Мін’юст заблокував таку можливість на технічному рівні. Водночас посадовець юстиції має з’явитися як у тих районах, де нотаріуси відсутні взагалі, так і в тих, котрі мають менше двох реєстраторів на певну кількість населення.

Критики законопроекту також нарікають на недостатній кваліфікації уповноважених осіб, тим самим ставлячи під сумнів професійність виконання покладених на них обов’язків. Слід сказати, що ці побоювання є безпідставними, адже на місце уповноваженої особи органу юстиції можуть претендувати лише громадяни 1) з вищою юридичної освітою; 2) зі стажем роботи в органах юстиції на посадах, безпосередньо пов’язаних з державною реєстрацією, або консультантом державної нотаріальної контори не менш, як 3 роки, а також 3) обов’язковим стажуванням в органах нотаріату і державної реєстрації. Вочевидь, цього більш ніж достатньо для того, щоб посвідчити копію паспорта чи видати свідоцтво про народження у селі.

Поширеним міфом, спрямованим на дискредитацію нового інституту, є апелювання до значної витратності його запровадження, мовляв, це потребує величезних бюджетних асигнувань. Насправді ж посади уповноважених осіб формуватимуться з числа штатних співробітників органів юстиції, а рішення про виділення їм обладнаних робочих місць прийматимуть територіальні управління юстиції в межах наявних ресурсів.

З-поміж іншого, важливо наголосити й на тому, що інститут уповноважених осіб має виражене соціальне, а не політичне чи економічне, спрямування. Доказом цього є те, що малозабезпечені громадяни, особи з інвалідністю, діти-сироти, внутрішньо переміщені особи та ветерани війни, котрі мешкають у сільській місцевості, платитимуть лише 50% ставок державного мита за нотаріальні дії, вчинювані уповноваженими особами.

 

Право чи інтерес?

В цьому контексті показовим є опір, який чинять законопроекту певні зацікавлені кола, в тому числі й представники нотаріальної спільноти. Тож, перш за все, варто наголосити, що мова не йде про створення так званого «квазінотаріату», оскільки уповноважені особи покликані не конкурувати з нотаріусами, забираючи їхній «хліб», а призначені виключно для усунення хронічного вакууму в забезпеченні сільського населення елементарними нотаріальними послугами, який утворився за роки незалежності. І який, до речі, не змогли заповнити самі нотаріуси. Адже якби вакансії в держнотконторах не пустували роками, сьогодні шукати додаткові системні рішення і запроваджувати посади уповноважених осіб просто не було б потреби.

Зрештою, у ситуації, що склалася, всім учасникам дискусії належить усвідомити один важливий принцип: інтереси будь-якої професійної спільноти не можуть мати пріоритет над законними правами мільйонів громадян. А саме ці права покликана системно захищати уповноважена особа органу юстиції.

 

 

 

Консультує Міністр юстиції

опубліковано 15 жовт. 2018 р., 22:27 Секретар сільради

Як отримати допомогу по безробіттю?

 

Пане міністре, вже кілька місяців не можу знайти роботу. Чи маю я право на допомогу по безробіттю?

Іван Степанюк

 

 

Кому надається допомога по безробіттю?

Громадянам у разі втрати заробітної плати (грошового забезпечення) або інших доходів внаслідок втрати роботи через незалежні від них обставини.

На допомогу по безробіттю може претендувати застрахована (офіційно працевлаштована) особа.

Реєстрація безробітних проводиться центром зайнятості за особистою заявою особи і призначається з восьмого дня після реєстрації.

Перелік документів, потрібних для реєстрації, можна переглянути на офіційному сайті Державної служби зайнятості.

Посилання ви зараз бачите на екрані.

Як визначається розмір допомоги по безробіттю?

Розмір допомоги по безробіттю визначається у відсотках до середньої заробітної плати (доходу) і залежно від страхового стажу:

-         до 2 років - 50 відсотків;

-         від 2 до 6 років - 55 відсотків;

-         від 6 до 10 років - 60 відсотків;

-         понад 10 років - 70 відсотків.

-         мінімальний розмір допомоги по безробіттю становить 1440 грн

Залежно від тривалості безробіття, визначена допомога по безробіттю становить:

-         перші 90 календарних днів - 100 відсотків;

-         протягом наступних 90 календарних днів - 80 відсотків;

-         у подальшому - 70 відсотків.

Люди, які мають страховий стаж менший за шість місяців, або були звільнені з попереднього місця роботи за некомпетентність мають право на допомогу в розмірі 544 грн.

Допомога по безробіттю не може перевищувати чотирикратного розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб (1 липня - 1841 гривня).

Який строк надання допомоги по безробіттю?

Загальна тривалість виплати допомоги по безробіттю не може перевищувати 360 календарних днів протягом двох років.

А для молоді, яка закінчила або припинила навчання у загальноосвітніх, професійно-технічних і вищих навчальних закладах чи звільнилася із строкової військової служби - 180 календарних днів.

Для осіб передпенсійного віку (за 2 роки до настання права на пенсію) -  не може перевищувати 720 календарних днів.

Чи можуть відмовити у допомозі по безробіттю? Чи можна оскаржити відмову?

Підставами для відмови у наданні статусу безробітного є:

1) відсутність на дату звернення до центру зайнятості необхідних документів;

2) встановлення факту зайнятості особи;

3) письмова відмова особи від пропозиції підходящої роботи;

4) неповернення особою коштів, отриманих за період попередньої реєстрації, що припинена на підставі, зокрема: встановлення факту подання особою недостовірних даних та документів, на підставі яких прийнято рішення про надання їй статусу безробітного, призначення виплати матеріального забезпечення на випадок безробіття та надання соціальних послуг, що мав місце протягом періоду реєстрації; встановлення факту виконання безробітним оплачуваної роботи (надання послуг); припинення професійного навчання за направленням центру зайнятості без поважних причин.

У разі прийняття центром зайнятості рішення про відмову у наданні статусу безробітного особа може оскаржити та повторно подати заяву про надання зазначеного статусу не раніше, ніж через сім календарних днів.

Якщо у вас залишились питання, звертайтесь до Єдиного контакт-центру системи безоплатної правової допомоги 0 800 213 103.

 

 

ОГОЛОШЕННЯ!!!!

опубліковано 5 жовт. 2018 р., 05:51 Секретар сільради

ОГОЛОШЕННЯ!


Пухівська сільска рада Броварського району Київської області оголошує конкурс на заміщення вакантної посади в апараті виконавчого комітету:  спеціаліст-землевпорядник.

 Кваліфікаційні вимоги до спеціаліста-землевпорядника:

-        є громадянином України, вільно володіє державною мовою;

-        вільно користується компютерною та оргтехнікою, володіє навичками роботи в мережі Інтернет;

-        має повну вищу землевпорядну освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;

-        стаж служби в органах місцевого самоврядування та державної служби не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років;

При проведенні конкурсу здійснюється іспит кандидатів на заміщення посади. Особи, які відповідають вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

1.                Заяву встановленого зразка щодо участі у конкурсі;

2.                заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;

3.                Фотокартку розміром 4х6 см;

4.                копії документів про освіту з додатками, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

5.                Декларацію про майно, доходи, витрати і зобовязання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про запобігання корупції»;

6.                копію паспорта громадянина України;

7.                копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобовязаних);

8.                копію завірених сторінок трудової книжки;

9.                копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.

 

Прийом документів здійснюється до 05 листопада 2018 року включно за адресою: Київська область Броварський район село Пухівка вул.. Центральна, 118А, приміщення сільської ради, в робочі дні з 09.00 до 12.00.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обовязків, розміру та умов оплати праці надається секретарем та головним бухгалтером сільської ради. Телефон для довідок: 045-94-26-145, 045-94-26-235, телефонувати у робочі дні з 09.00 до 12.00. 

Все, що потрібно знати про Open Space.

опубліковано 2 жовт. 2018 р., 03:47 Секретар сільради

Все, що потрібно знати про Open Space.

Стаття керівника юстиції Київщини Олексія Шевченка

Серед усього багатоманіття адміністративних послуг, які надає держава, одними з найбільш затребуваних серед населення є послуги у сфері державної реєстрації актів цивільного стану. Мільйони громадян, наприклад, отримують свідоцтва про народження своїх дітей, реєструють шлюб, засвідчують дійсність документів тощо. І в кожному випадку шлях до послуги пролягає через старий добрий РАЦС з усіма його невід’ємними атрибутами у вигляді черг, стосів квитанцій і заяв, тривалих строків та ін.

Відтак для того, аби найпопулярніші послуги надавалися у найоптимальніший для населення спосіб, Мін’юст ініціював відкриття мережі сучасних офісів Open Space – сервісів, котрі працюють за європейськими стандартами обслуговування громадян.

Перший такий офіс було відкрито у Києві в листопаді минулого року, тоді як нині на території країни розпочав роботу вже 16-й Open Space. За кілька місяців сервіси нового формату мають з’явитися в усіх регіонах, причому не лише в обласних центрах, а й в порівняно невеликих містах і містечках.

В чому ж полягає принципова відмінність офісів Open Space від традиційних РАЦСів?

Передусім, мова йде про якісно іншу функціональну ефективність реєстратора. Якщо в РАЦСі, скажімо, для зміни імені вам необхідно звернутися до трьох співробітників відділу, які знаходяться у різних підрозділах, оплатити квитанцію в банку, а після всього чекати щонайменше кілька днів, то в Open Space вся процедура займе пів години вашого часу. При цьому ви контактуєте лише з одним оператором, який прийме ваші документи, надасть консультацію і одночасно внесе нову інформацію до реєстру актів цивільного стану через електронний кабінет. Видача готових документів та оплата послуг здійснюються на місці, а вартість останніх абсолютно не відрізняється від тарифів у звичайних відділах РАЦС. 

Станом на сьогодні офіси нового формату надають 14 послуг, перелік яких з часом буде розширено. Зокрема, в Open Space ви можете зареєструвати народження дитини, отримавши відповідне свідоцтво, подати документи на реєстрацію чи розірвання шлюбу, змінити ім’я, внести інші зміни до актових записів цивільного стану, проставити апостиль (засвідчує дійсність підписів, печаток або правового статусу особи), а також отримати повторні свідоцтва та витяги з державного Реєстру актів цивільного стану.

Окремою перевагою кожного офісу Open Space є його комфортність. Електронні черги, зручні місця для очікування, куточки для дітей – все це ті дрібниці, відсутність яких у пострадянських РАЦСах коштує громадянам фізичних зручностей, спокою і нервів.

На фоні очевидної доцільності відкриття та розширення мережі Open Space в Україні постає також важливе питання про подальшу долю новітніх офісів у контексті реформи децентралізації влади. Адже, на перший погляд, немає сенсу відкривати підвідомчі Мін’юсту структури, якщо, згідно з планом реалізації державної стратегії до 2020 року, функції по реєстрації актів цивільного стану мають відійти до місцевої влади.

В цьому контексті слід наголосити, що Мін’юст проводить цілковито послідовну політику в межах децентралізації, наразі вже передавши повноваження у сфері реєстрації бізнесу, нерухомості та громадських об’єднань органам місцевого самоврядування, нотаріусам та ЦНАПам відповідно. Щодо послуг у сфері РАЦС, то нині розроблено законопроект, яким передбачено передачу на місця і цих функцій. Певна річ, разом з функціями місцева влада отримає і всю матеріальну, кадрову та організаційну інфраструктуру для їх реалізації. Тобто в підсумку всі Open Space з налагодженою роботою опиняться у розпорядженні громад і наповнюватимуть місцеві бюджети. А юстиція лише встановлюватиме і контролюватиме стандарти і якість надання відповідних послуг.

Таким чином, поки в країні відбувається тривалий процес передачі функцій на рівні стратегій і законів, українські громадяни вже мають можливість користуватися сучасними сервісами європейського зразка. І саме в цьому полягає кінцева мета будь-якої влади – і державної, і муніципальної.

 

 

Про скликання позачергової ХХХ сесії VII скликання

опубліковано 1 жовт. 2018 р., 06:49 Секретар сільради

05 жовтня 2018 року о 18.00 в приміщенні Пухівської сільської ради відбудеться засідання XХХ сесії VII скликання
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1.      Про зміни до бюджету на 2018 рік.

                                               Доповідає: головний бухгалтер сільської ради Шкавера Л.Д.

2.      Про встановлення плати для батьків за харчування дітей в дошкільному дитячому закладі «Десняночка».

                                                Доповідає: головний бухгалтер сільської ради Шкавера Л.Д.

3.      Про уточнення площі оренди приміщення Пухівської МА ЗПСМ в звязку з медичною реформою.

                                               Доповідає: головний бухгалтер сільської ради Шкавера Л.Д.

4.      Про виконання рішень судів.

Доповідає: секретар сільської ради  А.Г. Писаренко

5.      Про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність.

Доповідає: секретар комісії з питань агропромислового комплексу, земельних ресурсів, соціального розвитку села та екології Климась М.І.

 6.      Різне. 

Порядок позбавлення батьківських прав

опубліковано 26 вер. 2018 р., 00:40 Секретар сільради

Порядок позбавлення батьківських прав. Консультує Міністр юстиції

 

Доброго дня! Шановний міністре, скажіть, будь ласка, чи можна якось позбавити батьківських прав одного із батьків, який зовсім забув про дитину?

Інститут позбавлення батьківських прав залишається виключним, крайнім заходом впливу на батьків, які недобросовісно виконують свої обов’язки щодо виховання та утримання своїх дітей.

Що може стати причиною позбавлення батьківських прав?

Сімейний кодекс містить виключний перелік підстав позбавлення батьківських прав, якщо батьки:

1) не забрали дитину з пологового будинку або з іншого закладу охорони здоровя і протягом 6 місяців не виявляли щодо неї батьківського піклування;

2) ухиляються від виконання своїх обов’язків по вихованню дитини;

3) жорстоко поводяться з дитиною;

4) є хронічними алкоголіками або наркоманами;

5) вдаються до будь-яких видів експлуатації дитини, примушують її до жебракування та бродяжництва; 

6) засуджені за вчинення умисного кримінального правопорушення щодо дитини.

Що потрібно для позбавлення батьківських прав?

Для позбавлення батьківських прав необхідно:

® встановити, що особа свідомо порушує батьківські обов’язки, злісно не виконує вимоги та рекомендації органів опіки і піклування, служб у справах неповнолітніх, навмисно ухиляється від лікування;

® звернутись до органу опіки та піклування з тим, щоб отримати висновок щодо умов життя і виховання дитини, поведінку батьків, їх взаємини з дітьми та відношення до виконання своїх батьківських обов'язків;

® звернутись до суду з заявою про позбавлення батьківських прав.

 

Хто може звернутися до суду?

Суд розглядає справи про позбавлення батьківських прав розглядаються за заявою:

1.  одного із батьків, опікуна, піклувальника, особи в сім’ї якої проживає дитина;

2.  закладу охорони здоров'я, навчального або іншого дитячого закладу, в якому вона перебуває;

3.  органу опіки та піклування;

4.  прокурора;

5.  самої дитини, яка досягла чотирнадцяти років.

Справи про позбавлення батьківських прав розглядає суд за місцем реєстрації того з батьків, якого хочуть позбавити прав.

При розгляді судом таких питань є обовязковою участь органу опіки та піклування, який подає суду письмовий висновок щодо обставин справи.

Які права втрачають батьки, позбавлені батьківських прав?

1) особисті немайнові права щодо дитини (наприклад, право вирішувати питання виховання дитини та навіть вільно спілкуватися з нею, право давати дозвіл на зміну дитиною свого і’мя прізвища чи імені, право визначати місце проживання дитини та дозволяти чи забороняти її виїзд закордон тощо);

2) перестають бути законним представником дитини (не можуть представляти без окремої довіреності її інтереси в судах чи інших органах);

3) втрачають права на будь-які пільги та державну допомогу, що надаються сім'ям з дітьми;

4) не можуть бути усиновлювачем, опікуном та піклувальником (тобто не зможуть усиновити іншу дитину);

5) не можуть одержати в майбутньому тих майнових прав, пов'язаних із батьківством, які вони могли б мати у разі своєї непрацездатності; 

6) втрачають інші права, засновані на спорідненості з дитиною (наприклад, їх дитина може бути усиновлена без їх згоди, як батьків);

7) втрачають право на спадкування після дитини (крім випадків, коли це передбачене заповітом дитини).

Слід зауважити, що особа, позбавлена батьківських прав, не звільняється від обовязку утримувати дитину. При задоволенні позову щодо позбавлення батьківських прав суд одночасно приймає рішення про стягнення аліментів на дитину.

Якими будуть наслідки позбавлення батьківських прав?

Позбавлення батьківських прав одного з батьків. Дитина залишається жити з другим з батьків. Суд може прийняти рішення про виселення того з батьків, хто позбавлений батьківських прав, з житла, в якому він проживає з дитиною, якщо у нього є інше житло, або примусово поділити житло чи зобов'язати здійснити його примусовий обмін.

Позбавлення батьківських прав обох батьків. Дитина передається під опіку органам опіки та піклування. Ці органи вирішують, яким особам або установам слід передати дитину на виховання. Вони призначають опікуна (піклувальника) (наприклад, дитина може бути передана на виховання бабусі та дідусю, повнолітнім брату та сестри, іншим родичам дитини, мачусі, вітчиму, які виявили таке бажання та звернулися з відповідною заявою) або, враховуючи вік та стан її здоров'я, обирають інші форми влаштування дітей, зокрема: усиновлення, передача дитини до прийомної сім’ї, до дитячого будинку сімейного типу, патронатному вихователю, інших спеціальних закладів для дітей, позбавлених батьківського піклування.

 

 

Інформація щодо стану народжуваності на Київщині

опубліковано 26 вер. 2018 р., 00:35 Секретар сільради

З початку року на Київщині народилося майже 5 тисяч дітей

 

З 1 січня цього року у медичних закладах Київської області зареєстровано народження 4 912 дітей.

Про це повідомляє Головне територіальне управління юстиції у Київській області.

Саме таку кількість свідоцтв про народження батькам малюків видали працівники відділів державної реєстрації актів цивільного стану області. Зокрема, лише протягом серпня співробітники юстиції зареєстрували 660 новонароджених у медичних закладах регіону.

Нагадуємо, на Київщині діє послуга видачі свідоцтва про народження батькам дитини безпосередньо у пологовому будинку. Крім того, сьогодні батьки новонароджених також мають змогу скористатися новітніми електронними сервісами, аби, наприклад, оформити грошову допомогу на малюка чи зареєструвати його місце проживання. 

1-10 of 122

Comments